~ Sárga könyves út ~

2022. október 8., szombat

Alice Oseman: Fülig beléd zúgtam 3. – Blogturné Extra



A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelent Alice Oseman nagysikerű képregényének folytatása, a Heartstopper 3. része. Ennek örömére a Blogturné Klub bloggerei bemutatják Charlie és Nick csodálatos párizsi utazását, ami cseppet sem mentes zökkenőktől.Tartsatok velünk, ismerjétek meg a történetet, annak szereplőit, és vigyétek haza a kiadó által felajánlott nyereménykönyv egy példányát.

Íme a kedvenc idézeteim a könyvből:

1.

Charlie: – Ööö... van még valami, amiről szeretnék veletek beszélni... Ööö...
Charlie apukája: – Ugye, nem akarsz megint előbújni? Csak mert tavaly már elmondtad nekünk, nem emlékszel?





2.
Charlie apukája: – Erről jut eszembe, Nick nem alhat itt soha többé.
Charlie: – TESSÉK??
Charlie apukája: – Ebben a házban nem lesz semmi entyem-pentyem.
Tori: – Azt mondtad, hogy "entyem-pentyem"?
Charlie apukája: – Csukott szobaajtót se lássak többet!!




3.
Nick barátja 1.: – Minek kellett azt mondanod, hogy "jó haverod"? Már majdnem elmondta!!
Nick barátja 2.: – Mégis mit kellett volna mondanom? "Csá, Nick, tudjuk, hogy Charlie és te jártok, nem para"??
Nick barátja 3.: – ...hát tuti nem ezt.



4.
Charlie: – Totál szívás nélküled a suli.
Nick: – Mondanám, hogy sajnálom, de szuper, hogy végre nincs suli.
Charlie: – Te szörnyeteg.



5.
Charlie: – Akkoriban nem volt más nyíltan meleg fiú a suliban. Ez volt a hét híre. Úgy néztek rám, mint valami újdonságra... vagy valami undorítóra. Őszintén szólva meglepett, mennyi homofób ember van még mindig. Volt, aki egyenesen a szemembe mondta, hogy undorító vagyok. Pár hónap után javult a helyzet. A legdurvább zaklatókkal pár végzős bánt el. Aztán mintha mindenki felébredt volna, rájöttek, hogy én is igazi ember vagyok valódi érzésekkel. De ez nem hozta helyre az addig okozott kárt.





6.
Nick: – Legközelebb együtt alszunk. IZÉ... egy ÁGYBAN, úgy értettem! Hú, ez bénán jött ki.



7.
Darcy: – Te meg HONNAN tudsz ennyire jól franciául?
Nick: – Ó, hát az apukám francia.
Dracy: – MIÓTA?
Nick: – Születése óta?



8.
Nick egyik évfolyamtársa: – Hé, Nick... Csak nem te szívtad ki a nyakát? Hahaha.
Charlie: – Ezek meg kik?
Nick (Charlie-nak): – Csak pár évfolyamtárs.
Nick (az évfolyamtársaknak): – És akkor... mi van, ha én voltam? Irigykedsz?




9.
Charlie: – Ööö... mi történt?
Nick: – Charlie, te... te elájultál!! Jól vagy?
Charlie: – ............micsoda?
Sahar: – Csak fél perc volt az egész.
Darcy: – Biztosan a meleg miatt! Egyszer én is elájultam kötött sapiban 30 fokban.
Tara: – Nyilván kötött sapi van rajtad nyáron.
Charlie: – Nem... nem estem rád?
Nick: – De, kábé... szerencsére!! Jól vagy?
Charlie: – Igen, csak... ez olyan ciki.
Darcy: – Szerencsés vagy, hogy a pasidra estél! Én egy medencébe estem bele.
Tara: – De miért volt rajtad kötött sapi egy medence mellett?





10.
Charlie: – Én csak... nem akarlak bosszantani. Vagy azt, hogy aggódj miattam. Amióta csak elmondtam, milyen... szörnyen éreztem magam tavaly... attól félek, hogy... csak nem akarom, hogy úgy érezd, hogy vigyáznod kell rám. Mintha egy széttört porcelánbaba lennék, amit neked kell összeraknod. Azt utálnám.
Nick: – Charlie, nem fogok úgy tenni, mintha a dokid lennék, te meg a betegem. ...kivéve, ha erre gerjedsz.




Ha kíváncsi lettél, itt megvásárolhatod a könyvet:



Nyereményjáték:

Mostani játékunk során LMBTQ-párokat keresünk. Minden állomáson megtaláljátok egy könyves karakter nevét, nektek pedig nincs más dolgotok, mint kitalálni, ki lehet a párja, és beírni annak a szereplőnek a nevét a Rafflecopter-doboz megfelelő sorába. Tehát minden esetben a páros hiányzó tagját keressük.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


Név a játékhoz:
ETHAN HART


Állomáslista:

10. 05. Dreamworld
10. 06. Csak olvass!
10. 07. Csak olvass! – Könyvjelzők
10. 08. Spirit Bliss Sárga könyves út – Idézetek
10. 09. Spirit Bliss Sárga könyves út
10. 10. Utószó
10. 11. Fanni's Library
10. 12. Booktastic Boglinc
10. 13. Fanni's Library – Fanartok
10. 14. Könyv és más
10. 15. Sorok Között – Interjúfordítás
10. 16. Dreamworld – Interjú a fordítóval

a Rafflecopter giveaway

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése