~ Sárga könyves út ~

2017. szeptember 8., péntek

Mely könyvszereplővel lennénk jó barátnők? Top 5+1


Olvasás közben néha eszembe jut egy-egy karakter kapcsán, milyen kár, hogy nem létezik, mert ha létezne, valószínűleg jó barátnők lehetnénk. Most azokat a női karaktereket válogattam össze, akikkel szerintem nagyon jól kijönnénk.

1. Hermione Granger (Harry Potter sorozat)

Szeret tanulni, és igazi könyvmoly, akárcsak én. Ezen kívül érdekli a politika, és aktívan tenni akar az elnyomottakért, legyenek azok a sárvérűek vagy a házi manók. Még az sem tántorítja el ettől, hogy a barátai hülyének nézik, és leszólják, amivel én is hasonlóan vagyok. Kiállok az elveimért mindenáron. Szerintem nagyon jókat tudnánk beszélgetni könyvekről, politikáról, társadalmi problémákról.

2. Sugar (Sugar)

Jól ismerem Sugar problémáit, mind a túlsúlyt, mind az iskolai bántalmazást, mind az önbecsüléshiányt. Tinédzserkorom óta hormonbetegségem van, ami miatt elhíztam, a gimnázium négy éven át maga volt a pokol, és emiatt sokáig értéktelen semminek tartottam magam, és konkrétan emberfóbiával küzdöttem. Szerencsére a gimit túléltem, az önbecsülésemet kiépítettem, az emberfóbiám elmúlt, és a túlsúlyomat is igyekszem karbantartani, amennyire tőlem telik. Úgy gondolom, hogy Sugarral kölcsönösen támogathatnánk egymást lelkileg, hogy ne hagyjuk újra elhatalmasodni magunkon az egészségtelen életmódot, és tovább erősíthetnénk egymás önbizalmát.

3. Lily (Egy ágyban a szörnyeteggel):

Lily igazi kemény nő egy olyan korszakban, amikor a nők még nem voltak szabadok. Egyedül neveli a gyerekét, színésznőként dolgozik, és sokszor nadrágszerepeket is vállal. És persze tehetséges színdarabíró. Szerintem jól eltársalognánk az írásról, a színházról, közösen ötletelhetnénk, elmondanám a véleményem a legújabb előadásáról. Közben meg jókat játszanánk Indióval és Nárcisz kutyussal.

4. Sansa (Trónok harca):

Természetesen nem a gyerek Sansára gondolok, mert ő iszonyatosan idegesítő, buta liba volt. Az érett, okos, felnőtt Sansával lehetnénk jóban. Rám bízhatná a titkait, mert jól őrzöm őket, és mivel elég logikusan gondolkozom, jó emberismerő vagyok, és azt hiszem, jó taktikus is, ezért átbeszélhetnénk, hogyan óvjuk meg Északot.

5. Robin (Cormoran sorozat):

Imádom a krimiket, szeretek krimiket írni is, ezért biztosan élvezettel hallgatnám, ahogyan a Cormorannal közös nyomozásaikról beszél. Talán megkérném arra is, hadd írjam meg a történeteiket. Jah, és mindenképpen megpróbálnám finoman ráébreszteni arra, hogy a pasija nagyon nem hozzá való, és Cormoran az, aki tökéletesen kiegészíti őt.

+1 Jova (Rabszolgák kora):

A Rabszolgák kora című regényemből ő az, akivel szerintem a legjobban kijönnék. Kedves, higgadt, értelmes és gondoskodó nő, akivel bármilyen problémát meg lehet beszélni. Megtartaná a titkaimat, és nem ítélkezne felettem. Ezen kívül remekül süt-főz, szóval ezen a téren is szívesen tanulnék tőle. Klasszul elfőzőcskéznénk a konyhában, jó szórakozás lenne.

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése