~ Sárga könyves út ~

2024. október 3., csütörtök

Holly Black: A fehér macska – Blogturné Extra



A Könyvmolyképző Kiadónak köszönhetően nemrég új borítóval jelent meg Holly Black A fehér macska című regénye, amely átokvetőkről és gengszterekről szól. Kövessétek végig bloggereinkkel a turnét, és a végén ti is nyerhettek egy példányt a könyvből, ha helyesen válaszoltok a kérdéseinkre.


Kezdésként idézeteket hoztam nektek a könyvből extraként. Jó szórakozást hozzájuk!


1.

Egyik alkalommal a Ne harapj a napba! volt nála. Én is olvastam. Lila adta kölcsön. Mondtam Audrey-nak, hogy nekem a Sabella jobban tetszik.
– Azért, mert romantikus vagy – kommentálta. – A fiúk romantikusak; nem, de tényleg! A lányok gyakorlatiasak.


2.

– Philip bosszant? – kérdezi Barron.
– Fogalmazzunk úgy, hogy a túl sokáig kell itt maradnom, tényleg öngyilkos leszek.


3.

– Na, mondd el, miféle őrültséget álmodtál? Miért mentél föl arra a tetőre?
Felhorkanok.
– Egy macska ellopta a nyelvemet, és vissza akartam szerezni.
Barron nevet.
– Az agyad elég sötét hely! Legközelebb hagyd a francba a nyelved, kölyök!


4.

Minden átoknak van valamiféle visszahatása. A halálos átok például megöl egy részt abban, aki kiszórja az átkot. Ha szerencsés vagy, néhány ujjad rohad le. Ha nem, a tüdődet vagy a szívedet rohasztja el.


5.

– Philip nem akarja, hogy leteszteljük a babát, de én félek. Mi van, ha a gyerekünk valakit véletlenül bántani fog? Mi van, ha úgy született, hogy a visszahatás megnyomorítja? Legalább, ha a teszt pozitív lenne, tudnánk.


6.

– Mit akarsz a macskával?
– Semmit. Nem tudom. Éhesnek tűnik.
– Mindet be fogod engedni? – kérdi nagyapa. – Fogadok, hogy mindegyik éhes!
Vigyorgok.
– Ígérem, hogy egyszerre csak egyet.


7.

Nem vagyok jó barát. Úgy értem, hasznára tudok lenni másoknak. Beilleszkedem. Meghívnak bulikba, és bármelyik asztalhoz odaülhetek a kávézóban.
De bízni valakiben, amikor annak semmi haszna nem származik belőlem, ennek egyszerűen semmi értelme!


8.

Nem tudok bízni abban, hogy akiket szeretek, nem bántanak majd. Abban sem vagyok biztos, hogy magamban bízhatok, és nem bántom őket.


9.

– Akarod tudni, hogyan lehet megmondani, hogy valaki átokvető-e? – kérdezi nagyapa dörmögve. (...)
– Hogyan?
– Ő az egyetlen, aki tagadni fogja, hogy különleges erővel rendelkezik. Mindenki más úgy sejti magáról, hogy tud valamit.


10.

– Régen azt hittem, hogy a nézésemmel képes vagyok elgáncsolni az embereket. Minden egyes alkalommal, amikor a húgom lehorzsolta a térdét, biztos voltam benne, hogy én tettem. Sírtam, amikor rájöttem, hogy nem.


Ha kíváncsi lettél, itt megvásárolhatod a könyvet:


Nyereményjáték:

Ezúttal a játék során olyan könyvek címét kell kitalálnotok fülszövegrészletekből, amelyekben fontos szerepet játszanak a macskák. A dolgotok annyi, hogy a könyv magyar címét beírjátok a Rafflecopter-doboz megfelelő helyére.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


Idézet a játékhoz:

„A japánok úgy tartják, hogy ha gondoskodsz egy macskáról, az egy napon meghálálja. Ha pedig a megfelelő macskának viseled gondját, akkor még az is megtörténhet, hogy meghívást kapsz egy titokzatos kávézóba.”


Állomáslista:

10. 03. Spirit Bliss Sárga könyves út – Extra
10. 04. Hagyjatok! Olvasok!
10. 06. Spirit Bliss Sárga könyves út
10. 08. Dreamworld
10. 10. Hagyjatok! Olvasok! – Extra

a Rafflecopter giveaway

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése