~ Sárga könyves út ~

2020. december 21., hétfő

On Sai: A két herceg (Vágymágusok 2.) – Blogturné Extra

 
A Könyvmolyképző Kiadó elhozta nekünk On Sai nagysikerű sorozatának, a Vágymágusoknak a második részét, mely A két herceg címet viseli. Ennek örömére a Blogturné Klub négy bloggere bemutatja Rianna izgalmas és mágikusan érzéki kalandjának folytatását, melyben bálokból, titkokból, és szívdöglesztő mágusokból se lesz hiány.
Tartsatok velünk, mélyedjetek el a Vágymágusok világában, és vigyétek haza a kiadó által felajánlott könyv egy példányát.



1. Megjelent a Vágymágusok 2. része, A két herceg. Mennyiben volt más a folytatást írni, mint anno az első részt?

Egy sorozat első részében mindig nagyon pontosan le szoktam fektetni a világ alapjait, és beletenni az utalásokat. Illetve a szereplők természete, és a köztük lévő konfliktuscsírák is megjelennek. Ez a munka általában egy-három év. A második köteteket mindig könnyebben írom, hiszen ott csak folytatnom kell a történetet. 
 

2. Nagyon jól visszaadod azt, milyen atmoszférája van egy nő számára egy olyan helynek, amit férfiak uralnak. Voltál már valahol hasonló helyzetben (iskola, munkahely stb.), ezért ismered ennyire pontosan, milyen is ez?

Igen, sok helyen tapasztaltam a férfiközpontú gondolkozást. Sok helyen észre sem veszik, hogy normaként mindig a férfi nézeteket és képességet veszik alapnak, így hiányzik a valóság fele a gondokozásmódjukból. A két nem egyenlő, és a harmonikus működéshez szerintem mindkettő kell. 
 

3. Rianna az egyik legerősebb női karakter, akiről valaha olvastam. És nem azért, mert jó harcos vagy szipolyereje van. A szeretet teszi erőssé. Hiszel abban, hogy a szeretettel meg lehet változtatni mások hozzáállását vagy akár az egész világot is?

Én nemcsak hiszem, hanem gyerekkoromban láttam is. Rendkívüli emberekkel találkoztam, akik képesek voltak életutakat és sorsokat szeretettel megváltoztatni, új irányba indítani. Később vállalkozói rétegben is láttam, hogy akik szolgálatnak és szeretetnek fogják fel a munkájukat, azok nemcsak pénzért dolgoznak, hanem a világot akarják élhetőbbé tenni. 
 

4. Rianna nincs könnyű helyzetben, férfiruhában kell boldogulnia férfiharcosok között. Te mit tennél, hogyan viselkednék, reagálnál, éreznél, ha hasonló helyzetbe kerülnél?

Nem szoktam ezen gondolkozni. Engem az összes világomban egy perc alatt megölnének. Nem véletlen, hogy írónak mentem, és nem dzsungelharcosnak. :)
 

5. Rianna és Lidérc kapcsolata elég bonyolult. De van még egy férfikarakter, aki vonzódik Riannához, Mort. Te melyik srácról szerettél jobban írni? És Rianna helyében melyiküket választanád?

Mort az adott kor szépfiúja, ideális partner lenne Riannának, a tenyerén hordaná őt. Lidérc a titkaival és érzékenységével szintén jó partner lehetne. Mindkettőről szerettem írni, és még lesz pár csavar a történetben körülöttük. Nekem talán Ras jönne be, kedvelem a nyugodt, bátor embereket.
 

6. A szexualitás és azon belül a homoszexualitás is előkerül a regényben, méghozzá nem kicsit pikáns módon. Bár konkrét szexjelenet nincs a könyvben, mégis volt jó néhány, amibe belepirult az ember, főképp az egyik könyvvégi jelenetbe. Nehéz volt megírni ezeket a részeket úgy, hogy azok pikánsak legyenek, át tudd adni általuk a karakterek érzéseit, gondolatait, de közben az még beleférjen a Vörös pöttyös-kategóriába?

Nem volt nehéz, jókat nevettem írás közben. Szerintem a vágy szép dolog, és teljesen természetesen hozzá tartozik az élethez, főleg fiatalkorban. Persze, figyeltem, hogy semmi konkrétabb jelenet ne legyen a könyvben, hiszen 16 éves kortól ajánlja a kiadó. A melegség kérdése ebben a világban előhozta a humorérzékemet, remélem, nem csapnak majd le érte az olvasók. 
 

7. Hójárók. Kaptunk már néhány apró információt róluk a regény vége felé, de én nagyon kíváncsi vagyok rájuk. Esetleg el tudsz árulni róluk még valami apróságot, ami érdekes lehet számunkra, de mégsem lő le semmit a harmadik részből?

A hójárók nem véletlenül támadnak ilyen erőteljesen. A következő kötetben kiderül, mi a háború oka, és bizony nem lesz könnyű helyzetben a csapat. 
 

8. És ha már harmadik rész… A második könyv olyan függővéggel ért véget, hogy adja magát a kérdés: mikor olvashatjuk a folytatást?

Már írom a folytatást, jövőre a könyvesboltokba kerül. Akit nagyon izgat a folytatás, vagy a világhoz írt szösszeneteim, az a patreon.com/onsai oldalon bele tud pillantani a könyveim fejlesztésébe és sok más anyagba. Ez egy alkotói támogató oldal. 
 

9. Dolgozol esetleg valami más történeten is a Vágymágusok 3. része mellett?

Most a karácsonyi időszakban pihenek, és szösszeneteket írok. Mellette csak a harmadik kötettel foglalkozom. 
 

10. Sajnos a vírushelyzet miatt idén nem volt lehetőségünk könyves eseményekre járni. Online milyen érdekességekkel készülsz az olvasóidnak?

Tegnap hatkor online könyvbemutatót tartottam (ezt itt tudjátok visszanézni: KATT – a szerk). Illetve karácsonykor lesz pár meglepetésírás azoknak, akik szeretnének kicsit elmélyülni a világaimban. 
 

Köszönöm a kérdéseket. Vidám, fenyőillatú karácsonyt kívánok mindenkinek.

Én pedig köszönöm a válaszokat, és szintén boldog karácsonyt!
 

Ha kíváncsi lettél, itt megvásárolhatod a könyvet:
KATT 
 

 
 
Nyereményjáték:

A Vágymágusok titkokkal teli világában minden elejtett szónak jelentősége van. Kémeinknek sikerült elcsípnie néhány fontos(nak vélt) üzenetet, ám akárhogy törjük a fejünket, sajnos képtelenek vagyunk rájönni, kitől is származhatnak. Segítsetek nekünk!

Minden állomáson elrejtettünk egy-egy fecnit a bejegyzésünk valamelyik szava alá (nehogy illetéktelen kezekbe kerüljenek), nektek pedig nincs más dolgotok, mint megkeresni őket, és kitalálni, melyik kitől származhat a rajtuk szereplő mondat. Ha ügyesek vagytok, és a szerencse is nektek kedvez, jutalmul hazavihetitek A két herceg egy példányát.

Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.


Állomáslista:
12. 07. Könyvvilág
12. 10. Sorok Között
12. 13. Sorok Között - Karácsonyi interjú
12. 16. Spirit Bliss Sárga könyves út
12. 19. Dreamworld
12. 21. Spirit Bliss Sárga könyves út – Interjú
12. 22. Dreamworld – Idézetek
 

a Rafflecopter giveaway

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése