~ Sárga könyves út ~

2024. szeptember 5., csütörtök

Nathan W. Pyle: Furcsa planéta – Blogturné Extra



A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából a Furcsa planéta kis űrlényei most már könyvalakban is szórakoztathatnak minket. Ezúttal öt bloggerünk mondja el a véleményét nektek erről a cuki kis képregényről, és természetesen a turné végén ti is nyerhettek egy példányt belőle.


Íme néhány idézetnyi képkocka a könyvből, hogy ti is jókat derüljetek, és még jobban meg akarjátok ismerni ennek a furcsa planétának a lakóit. :)

– Nem értünk ehhez a tevékenységhez.
– Tanulási lehetőségre tettünk szert.
– Az az érzésem, félreértettük az instrukciókat.
– Úgy van.
– Az az érzésem, felhúztad magad.
– Az is úgy van.
– Mi készül itt?
– Idegbaj.

– Nagyobbnak tűnnek a szemeid.
– Az én művem. Kimázoltam a szemeimet. Szimmetrikusak?
– Teljesen.
– Köszönöm. Nehéz szemügyre venni a saját alkotásomat.
– Szembetűnő közelsége miatt?
– Pontosan.

– Remélem, kívántál valamit.
– Igen, kívántam. De nem osztom meg veletek, nehogy ne teljesüljön.
– Bölcs gondolat. A szabályok így kívánják.
– Ráleheltem. Ki akarja elfogyasztani?

– Most jöttem rá, hogy látod az árát! Nem akarom, hogy meglásd ezt a számot.
– Így is örülni fogok.
– Nemrég csökkentettek rajta.
– Most már kíváncsi vagyok rá. Micsoda árcsökkentés!
 – A szeretetem nem csökkent irántad!

– Nézd ezt a visszás jószágot! Ugat. Aztán mosolyog. Jutalmazzuk meg!
– Megérdemli.

– Elneveztem.
– Hallgatni fog a nevére?
– Soha.
– A nyakörvére póráz kerül?
– A neve kerül rá.

– Kapok egy henger vizet?
– Idd meg mind!
– Égve hagyod a fényforrást?
– Égve. Képzelődj szépeket!
– Jó.

– Utódunk viaszt applikált a papírlapra.
– Ez családunk silány kópiája?
– Pontosan.
– Felhelyezzük a tápanyag-megőrzőre.
– Becses hely.
– A kiemelt fontossága...
– ...és a gyakori használata miatt.

– Kicsit megsérültem!
– Ó, kicsim! Mutasd parányi sebedet! Cupp.
– Most szerzek egy súlyosabb sérülést!
– Fontos fejlődési mérföldkő.

– Elnyelt a planéta? Megtévesztés! Itt vagyok.


Ha kíváncsi lettél, itt megvásárolhatod a könyvet:


Nyereményjáték:

Ezúttal híres képregények kockáit találhatjátok elrejtve az állomásokon. Keressétek meg ezeket, és írjátok be a Rafflecopter-doboz megfelelő helyére az adott képregény címét.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


Állomáslista:

09. 04. Szembetűnő
09. 05. Spirit Bliss Sárga könyves út – Extra
09. 06. Dreamworld
09. 07. Spirit Bliss Sárga könyves út
09. 08. Hagyjatok! Olvasok!

a Rafflecopter giveaway

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése