~ Sárga könyves út ~

2017. január 1., vasárnap

Üdv 2017! :)


A 2016-os év a világ számára nem volt túl jó, de nekem egyáltalán nem volt rossz. Év elején döntést hoztam, új irányba terelem az életemet, és elkezdtem bér- és tb ügyintézést tanulni. Azóta már tb ügyintéző vagyok, és ha a következő három hónap is jól alakul, akkor nemsokára bérügyintéző is leszek. Ami a legjobb, hogy nagyon tetszik ez a szakma annak ellenére, hogy humán beállítottságú vagyok, úgyhogy remélem, megtalálom benne a helyemet. :)

Egy év kihagyás után megjelent a 7. regényem is, A Szem 1. – Reményfosztottak. A könyvbemutatót nagyon élveztem, és eddig csak pozitív visszajelzéseket kaptam azoktól, akik olvasták a könyvet, úgyhogy azt hiszem, elégedett lehetek. :)

A magánéletemben is történtek változások, jók is, rosszak is, de lényegében mindegyikből tanultam valami nagyon fontosat, ami segíthet a jövőben, hogy boldogabb lehessek. Úgyhogy hálás vagyok minden tapasztalatért, ami ebben az évben ért. Sok mindent megtanultam önmagamról, az emberekről, az igazi barátságról, és rájöttem, mit is akarok kezdeni önmagammal, és mi az igazán fontos számomra az életben és az írásban is.

De hagyjuk a múltat, nézzük a jövőt. :)

Fogadalmakat nem teszek, mert nem hiszek bennük, egyszerűen csak célokat tűzök ki magam elé, amiknek a megvalósításáért mindent meg fogok tenni, amit csak tudok.

2017-ben minimum két kéziratot is leadok majd a kiadómnak, az egyik A Szem 2. része lesz, a másik egy elsősorban huszonéveseknek szóló disztópia, Rabszolgák kora 1. – Az istenhalló címmel. Elég jól állok velük pillanatnyilag, szerencsére időm és ihletem is van most az íráshoz, úgyhogy jócskán előre dolgoztam. :)

Ha meglesz a bérügyintéző szakma is, gőzerővel nekiállok állást keresni ezen a területen. Egy olyan állást, ahol emberszámba vesznek, és nem rabszolgaként bánnak velem.

Több regénykezdeményt is folytatni szeretnék, az egyik a Lelkek Börtöne, amit már elég régóta vártok (Igaz, Fummie? XD ), a másik a Csak azért is család! című femslash. Ezeken kívül van egy magyar krimisorozat és egy romantikus thriller ötletem is, amit jó lenne majd megírni, és talán az Egy bohóc könnyeihez is megjön az ihlet végre. Hogy mindez belefér-e a jövő évbe, nem tudom, de az biztos, hogy idén nagyon rá fogok koncentrálni az írásra. :)

2017-ben továbbvezetem a blogomat és az interjúblogomat is. Egyszer már félbehagytam mindkettőt, nagyon hiányoztak, és jól esett újra feléleszteni őket. Szóval nem fogom hagyni, hogy megint elsikkadjanak a többi teendőm mellett. :)

Továbbra is ráfekszem az angolra, mert az kell, hogy az ember boldoguljon. És mindent megteszek, hogy megszerezzem a középfokú nyelvvizsgát.

Ó, és bárhogy is alakul az év, sokat fogok olvasni. Rengeteg könyv van a listámon, amire nagyon kíváncsi vagyok, úgyhogy minden nap szakítok időt arra, hogy legalább néhány oldalnyit olvassak.

Azt hiszem, ennyit szeretnék elérni 2017-ben. Ahogy fentebb írtam, 2016 sem volt rossz év számomra, de úgy érzem, 2017 még jobb lesz. :)

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése