~ Sárga könyves út ~

2022. december 18., vasárnap

Alice Oseman: Fülig beléd zúgtam 4. – Blogturné Extra




A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelenik Alice Oseman nagysikerű képregény sorozatának folytatása, a Heartstopper a negyedik része. Ennek örömére a Blogturné Klub bloggerei bemutatják Charlie és Nick felismerésekkel és vallomásokkal teli tanévkezdését, mely ezúttal bőven tartogat nehézséget… és még annál is több szeretetet.Tartsatok velünk, ismerjétek meg a történetet, annak szereplőit, és vigyétek haza a kiadó által felajánlott nyereménykönyv egy példányát.


Extraként összeszedtem nektek a 10 kedvenc idézetemet a könyvből. :)


1.

Charlie kisöccse, Olly: – Ha azt mondod Nicknek, hogy "Szeretlek", az azt jelenti, hogy örökké együtt maradtok?
Charlie: – Haha, hát remélem!
Olly: – Juhéééé!!! Ha Nick is a családunk része lesz, akkor már KÉT bátyám lesz, és annyi senki másnak nincs az osztályban!




2.

Tara: – Ne aggódj, itt vagyunk neked mi!
Darcy: Igen. Mi leszünk a pótnagyszüleid. Elmondom, miért én vagyok számodra a tökéletes nagyi! Először is: finom sütiket sütök. Másodszor: tökre bölcs vagyok. Harmadszor: ha lenne pénzem, neked is adnék belőle. Negyedszer...


3.

Charlie: – Ilyen sok időt még nem töltöttünk külön, amióta ismerlek...
Nick: – Csak nem hiányozni fogok?
Charlie: – Talán egy kicsit.
Nick: – Csak kicsit? Gonosz vagy.
Charlie: – Oké, jelentős mértékben.


4.

Charlie: – Vizes vagy.
Nick: – Talán, mert akkor mondtad először, hogy "Szeretlek", amikor épp ZUHANYOZTAM?
Charlie: – Miért kellett ezt csinálnom? Miért csináljuk ezt?
Nick: – Mert Charlie vagy. És mert szeretsz. Én meg téged.


5.

Nick anyukája: – De tudd, hogy... vannak problémák, amiknek a megoldásához egy gondoskodó társ nem elég.


6.

Nick: – Biztos, vissza akarod őket adni?
Charlie: – Hát... már nincs olyan illatuk, mint neked!
Nick: – Szereted az illatomat?
Charlie: – Én... jaj, ez ciki!! Nick!!!
Nick: – Én is szeretem a tiedet.
Charlie: – Ez is cikin hangzik.
Nick: – Nem baj.


7.

Charlie: Szeretem Nicket.
Nick: – Nincs kedved átjönni holnap Henryvel lógni?
Charlie: – Pff, szerinted mindenre a kutyababusgatás a megoldás?
Nick: – Aha, kábé igen.
Charlie: Annyira, de annyira szeretem.


8.

Charlie: – Meg tudod csinálni. Itt vagyok. Haver.
Nick: – Te jó ég, ne hívj úgy, hogy "haver".
Charlie: – Bratyó. Tesó. Span.
Nick: – Charlie!


9.

Nick: – Én biszexuális vagyok, ő meleg, igaziból nem tudom, hogy nem jöttél rá abból, hogy mennyit beszélek róla! Hónapok óta azon pörgök, hogy hogy mondjam el neked, de tudod, mit? Teljesen hidegen hagy, hogy mit gondolsz! Arra is alig vagy képes, hogy évente egyszer meglátogass minket!


10.

Tori (Nick homofób bátyjának): – Szánalmas egy lény vagy te. Ha még egyszer így beszélsz az öcsémről, kicsinállak.


Ha kíváncsi lettél, itt megrendelheted a könyvet:


Nyereményjáték:

Mostani játékunk során arra vagyunk kíváncsiak, mennyire ismeritek a könyvek szereplőit. Minden állomáson összekevertük egy-egy karakter nevét, nektek pedig nincs más dolgotok, mint a betűket helyes sorrendbe rakni, majd az így kapott vezeték- és keresztnevet beírni a rafflecopter megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


Betűk a játékhoz:

LENLIE


Állomáslista:

12. 12. Dreamworld
12. 14. Csak olvass!
12. 18. Spirit Bliss Sárga könyves út - Idézetek
12. 19. Könyv és más
12. 20. Spirit Bliss Sárga könyves út
12. 21. Fanni's Library
12. 22. Utószó

a Rafflecopter giveaway

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése