~ Sárga könyves út ~

2013. szeptember 25., szerda

Napsugár gondolatok







Mostanság nem könnyű az emberek élete, így az enyém sem, de ne féljetek, nem állok neki panaszolni a bajaimat. :) Épp ellenkezőleg. Mivel alapjában véve pozitív lelkületű vagyok, mindig igyekszem mindenben meglátni a jót. Épp ezért ahelyett, hogy felsorolnám most nektek, milyen gondjaim vannak épp, inkább azt veszem sorra, minek örülhetek, mi az, amim van:


1. Egy édesanya, aki feltétel nélkül szeret és mindenben támogat.

2. Egy húg, akivel nagyon különbözünk, de akivel bármikor bárkitől megvédjük egymást.

3. Misi, akinél anyu jobb társat nem választhatott volna, és aki támaszt ad a családnak.

4. Egy igaz barát, akiről tudom, hogy nemcsak a jóban, hanem a rosszban is mellettem áll.

5. Egy távol került igaz barát, aki részese volt életem legszebb és legboldogabb évének.

6. Barátok, akik helyrezökkentik a lelkem, ha kell.

7. Fantázia, ami akkor is segít, ha épp szomorú vagyok vagy félek.

8. Sok-sok könyv, ami eltereli a figyelmemet és segít kikapcsolódni.

9. Egy saját számítógép, amin regénybe tudom önteni a fantáziáimat.

10. Egy ágy, amibe jó belekuporodni, mert meleg vackot ad.

11. Egy saját szoba.

12. Fedél a fejem fölött.

13. Étel az asztalon.

14. Megfelelő minőségű és mennyiségű ruha, amiket magamra vehetek.

15. Aprócska, de mégiscsak létező írói sikerek.

16. A tudat, hogy hány embernek segítettem az írásaimmal.

17. Egy csomó klassz emlék, amit soha senki nem vehet el tőlem.

18. LEHETŐSÉGEK!!!


Tizennyolc dolog, amivel máris gazdagabb vagyok, mint sokan mások. Tizennyolc dolog, amire gondolhatok olyankor, ha épp kétségbe vagyok esve. :)

Írjátok össze ti is a saját listátokat, tényleg segít a rossz időkben! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése