~ Sárga könyves út ~

2024. június 9., vasárnap

R. L. Stine: Libabőr-sorozat (1. 2. 3. rész) – Blogturné Extra



Bloggereink ezúttal R. L. Stine igazi klasszikusait veszik górcső alá! Legújabb blogturnénkban a Könyvmolyképző Kiadó által újonnan kiadott két részről olvashattok – tartsatok velünk a turnén, és játsszatok a kiadó által felajánlott Kísértet-part (1.) és Váljunk ​láthatatlanná!/A Láz-mocsár vérfarkasa (2-3.) kötetekért.


Ezúttal néhány kedvcsináló idézetet hoztam nektek a sorozat első három részéből. Jó olvasást!


1.

– Csak eszembe jutott egy pár hónappal ezelőtti rossz álmom.
Terri homlokráncolva nézett rám.
– Miért most?
– Egy temetőről szólt – magyaráztam. Hátrapillantottam az apró, régi temetőre, amit épp az imént fedeztünk fel a mögöttünk álló fenyőerdő szélénél. – Az álmomban zöld kezek bukkantak elő a földből, és elkapták a bokánkat.
– Undi – felelte Terri.


2.

– Ne aggódj! – mondta Natnek. Megtörölgette a kisfiú arcát. – Ez nem egy emberi csontváz. Csak egy kutyáé.
Ezt hallva Nat zokogni kezdett.


3.

Elkaptam a karját, és a háta mögé csavartam. Aztán én is csiklandozni kezdtem őt.
– Szívd vissza! – utasítottam.
– Oké, oké! – kiabálta. – Nem gondoltam komolyan.
– És soha többé nem fogsz gyáva nyúlnak hívni?
– Soha!
Amint elengedtem a karját, az ajtóhoz rohant.
– Találkozunk reggel... gyáva nyúl! – köszönt el.
Majd eltűnt a konyhában.


4.

Mentem tovább egy újabb parcella felé. Itt is mind Sadlerek nyugodtak. Hiram, Margaret, Constance, Charity...
Vajon az egész temetőben csak Sadlerek vannak eltemetve?


5.

Fehérke a kutyám. Keverék eb: van benne terriervér, de sok minden más is. A bundája fekete, így természetesen Fehérkének neveztük el.


6.

– Bejöhetünk? – Ezúttal Aprik hangja hallatszott.
(...)
– A buli holnap lesz – hallottam Bali válaszát.
– Tessék? – kiáltott fel mindkét lány döbbenten.
– Ez nem igaz! – kiabáltam.


7.

Közöltem is az öcsémmel, hogy csak azért hívtam meg, mert családtag, és nem tudtuk volna hova tenni a buli idejére. Erre azzal válaszolt, hogy szélesre tárta a száját, így mindenki szemügyre vehette az összecsócsált csokitortát.


8.

– Fehérke... gyere ide! – hívtam.
Természetesen rám sem bagózott. Csak még erősebben kapart.
– Fehérke, mit kaparsz ennyire?
– Biztos épp széttép egy egeret – vetette fel Bali.
– Én már itt se vagyok! – kiáltott fel April.


9.

– Itt egy hulla! – visította.
– Neeeee! – kiáltott fel April és Erin halálra rémült sikoltással.
De én jól ismertem Bali béna humorérzékét.
– Szép próbálkozás, Bali – mondtam, majd követtem az ajtón át.


10.

– Rossz előérzetem van – dünnyögte.
Ferde árnyékommal a hátam mögött az alacsony, egymásnak dőlő fák felé siettem.
– Emily, mégis mi baj történhetne? – kérdeztem.

Ha kíváncsi lettél, itt megvásárolhatod az első részt:

Ha kíváncsi lettél, itt megvásárolhatod a második és harmadik részt:


Nyereményjáték:

Vessetek árgus pillantásokat a Libabőr-sorozat borítóira, ugyanis a feladatotok nem más, mint az állomásokon található borító részletekből a könyvek címeinek a kitalálása! Jó kutatást kívánunk

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


Kép a játékhoz:


Állomáslista:

06. 09. Spirit Bliss Sárga könyves út ~ extra
06. 12. Hagyjatok! Olvasok! (1. könyv)
06. 15. Hagyjatok! Olvasok! ~ extra
06. 18. Spirit Bliss Sárga könyves út (1. könyv)
06. 21. Könyv és más (2. könyv)
06. 24. Spirit Bliss Sárga könyves út (2. könyv)
06. 27. Hagyjatok! Olvasok! (2. könyv)

a Rafflecopter giveaway

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése