~ Sárga könyves út ~

2020. április 25., szombat

Könyvfesztivál-mosolyok


Jó pár klassz kép készült életem eddigi Könyvfesztiváljain, de a kedvenceim mindig azok, amelyekről sugárzik az olvasóim mosolya és öröme. Most ezekből a képekből válogattam össze nektek néhányat, hogy emlékezzünk arra a pozitív érzésre, amit a Könyvfesztivál adott nekünk. :)

Azt hiszem, ez az egyik leglelkesebb mosoly, amit eddig egy dedikálásért cserébe kaptam. :)
"Vajon mit ír nekem?" – ilyen egy igazi kíváncsi mosoly. :)
És ez az egyik leglelkesebb és leggyönyörűbb mosoly, amit egy közös fotó miatt kaptam. :)
A régi jó ismerősök mosolya is feldobja az ember napját. :)
Egy csajos, mosolygós kép a FIT-tel (Fiatal Írók Társasága). :)
És egy utolsó szép mosolygós, közös és persze könyves fotó. :)

Természetesen nem csak az olvasók arcára csalt mosolyt a Könyvfesztivál. :) Jöjjön néhány plusz mosolygós kép. :)

Lesifotó Katona Ildikóról, a Könyvmolyképző Kiadó vezetőjéről. :)
Beninával jó páros vagyunk, bármikor képes vigyorra bírni. :)

A legjobb, amikor egy poén mindenkit mosolyra bír. :)

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése